OT: Hodiny do práce nebo do dílny

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Prosinec 31 12:41:22 CET 2013

Zdravím,

> Pěkné poledne,
>
> 	to praktické využití by mne tedy zajímalo :-) Zakládáte novou buňku? :-)

Praktickým využitím myslím např. při různých hrách, kam moje dcera tak ráda
jezdí - někdy je za vojáka, jindy za elfa nebo černokněžnici :-). Tak tam by
"likvidace bomby" - zejména u těch vojenštěji zaměřených akcí - byla jistě
velmi populární. Ovšem to by musela mít countdown v řádu hodin - protože
samozřejmě musí být napřed nalezena atd...

> 	Jinak si myslím, že to nemůže být problém stvořit i doma, a FW si upravit
> k obrazu svému. Případně doplnit i další možnosti, když už to je
> připojitelné k počítači přes USB (ačkoli se vsadím, že to je pouze pro
> nabíjení toho akumulátoru).

Také se obávám. Samozřejmě stvořit doma by se dalo, ale čas, který bych
na to spotřeboval, vyjde v penězích dráž, než těch $25, za které je to k
mání - obvykle beru 800 Kč za hodinu konzultace (ne se studenty, myslím
z oboru :-) ) a za půl hodiny to prostě nespáchám :-).

> 	Jen upřímně nevím, jak udělat ty patrony, protože skutečnou dynamitovou
> patrnu jsem ještě nikdy neviděla a asi ani nikdy neuvidím, ačkoli jsem toho
> viděla už docela dost. Jasně, bude to stočený kus papíru, ale jde o průměr,
> délku, použitý papír, jakou má mít barvu...

To by se daly použít nějaké vystřelené petardy, kterých teď bude všude plno...

> 	Saša Svobodová

    Zdraví Pavel