OT: Hodiny do práce nebo do dílny

Úterý Prosinec 31 12:02:38 CET 2013

Pěkné poledne,

	to praktické využití by mne tedy zajímalo :-) Zakládáte novou buňku? :-)

	Jinak si myslím, že to nemůže být problém stvořit i doma, a FW si
upravit k obrazu svému. Případně doplnit i další možnosti, když už to je
připojitelné k počítači přes USB (ačkoli se vsadím, že to je pouze pro
nabíjení toho akumulátoru).

	Jen upřímně nevím, jak udělat ty patrony, protože skutečnou dynamitovou
patrnu jsem ještě nikdy neviděla a asi ani nikdy neuvidím, ačkoli jsem
toho viděla už docela dost. Jasně, bude to stočený kus papíru, ale jde o
průměr, délku, použitý papír, jakou má mít barvu...

	Saša Svobodová