Jak na drátovačku tenkých drátů v rozváděči ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Prosinec 30 13:20:46 CET 2013

On Mon, 30 Dec 2013, Jiri Foldyna wrote:

> Ano, přesně takto jsem uvažoval, jenže v době, kdy jsem to montoval jsem
> neměl možnost udělat DPS a s univerzálkou jsem to bastlit nechtěl...

Ono ale asi nema smysl vytvaret vlastni DPS protoze nic lepsiho nez
je ta paskova DPS clovek stejne nevymysli. Je tam sice vic der nez
je nutne ale nakonec to vyjde levneji nez extra vyroba.