Jak na drátovačku tenkých drátů v rozváděči ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Prosinec 30 12:01:55 CET 2013

On Mon, 30 Dec 2013, Jiri Foldyna wrote:

> Ano, přesně tak :-)
> Třeba
> http://www.elektro-paloucek.cz/elektromaterial/svorky-svorkovnice/svorkovnice-pristrojove/pristrojova-svorkovnice-2-5-mm
>
> Vyšlo mi to líp prostorově, protože jsem měl podd lištou dost místa, kam se
> mi ty svorkovnice vešly. Normální řadové svorky se mi na lištu nevešly,
> patrové mi připadaly drahé (při srovnání s tou čokoládou).

Malou roztec maji tyhle -

   http://www.gme.cz/svorkovnice-ptr-akz3191-10kd-2-54-orange-p821-141

akorat se k nim musi udelat DPS a to uz neni tak jednoduche. Kdyby se daly
dve proti sobe propojene nejakou univerzalkou :

   http://www.gme.cz/univerzalni-spoj-160x100-rm-2-54-pasove-spoje-p661-048

tak by to zabralo mozna min mista nez ty sroubovaci.