Spartan-3A a AN -signed/unsigned matematika

Pondělí Prosinec 30 11:39:36 CET 2013

To mate preci stejne jako v C nebo jine jazyku , primarne to neni otazka
FPGA.
Pokud chcete ulozt 627 do "promenne" se znamenkem potrebujete 11bitu
protoze do 10bit signet narvete max -512 - +511.
Pokud mate 8dratu do FGA tak je to 8 dratu a bude to 8 dratu at na nich
bude signet nebo unsignet cislo to je tem 8 dratum jedno , stejne jako
promenne v C, kdyz ale pak sectete signed a unsigned tezko dostanete
ocekavany vysledek.