Presnost dvoj / ctyr vyvodovych odporu?

Pondělí Prosinec 30 11:18:57 CET 2013

Jak se to vezme, na jednu stranu prehanim na druhou to je nutnost :-)
Na vysvetlenou, na pocatku dlouhé cesty k te silenosti je sazka nebo spise
hec s kolegou, ktery se rozplyval nad moznostmi jakehosi profi zdroje v
cene noveho auta, zdroje o kterem jsem se nevyjadroval dostatecne uctive,
cele to vyusitlo v "tak to zkus postavyt kdyz si tak ...."
No a tak mam ve specifikaci
DC Measuremen Accuracy (25C+-5C) Low Current range =<2.5uA pro proudy do
20mA +0.1%
Zda ma ring vyznam je otaka, faktem je, ze ve dvou profi zdrojich dane
kategorie ho konstrukter pouzil (me konstrukci predchazela dukladna
prumyslova spionaz :-) ), kdyz jsem se za pouziti nekolika bulharskych
konstant pokousel dopocitat prusaku na drzae 100mm FR4 dostaval jsem se k
cislum , kere mohou mit vliv i na bity, ktere v pouzitem prevodniku relne
meri.
V neposledni rade, OZ , ktery ring napaji zbyl a tak to relativne nic
nestoji. Kdyz jsem DPS kreslil tak jsem vec videl jinak, byla to pekna
pakarna :-)
Opravdovou silenosti neni ani tak ring, ale dynamicke domerovani proudu z
vystupniho 50uF C, ten sam je slozen z  100V SMD 4.7uF keramik a proud z
nej se meri proudovym trafem, schematicky neco jako
http://i.imgur.com/4linwMk.png