Jak na drátovačku tenkých drátů v rozváděči ?

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pondělí Prosinec 30 01:24:22 CET 2013

Dne 29.12.2013 23:26, Kručinský Ladislav napsal(a):
> Zdravím ctěné kolegy a mám dotaz:
>
> Ve sklepě mám plastovou krabici / rozváděč, kde jsem soustředil něco
> málo signálových vodičů z části baráku (zvonek, ovládání kotle, bojleru,
> osvětlení… ) a mám tam i zdroj 12 a 24V. Schází se mi tam kromě
> klasických UTP i dráty silnějších průměrů až po max 1mm.
>
> Jak je přehledně ukončit ? Měl jsem tam teď kombinaci klasických
> šroubovacích svorek na předchůdce DIN lišty (takové ty bakelitové… asi
> znáte) jenže těch se tam vešlo málo a utahovat do nich dráty z UTP bylo
> nespolehlivé. Tak jsem tam na UTP dal jednoho „zacvakávacího ježka“ – 20
> [...]

Dobrý den,

UTP (drát) a J-Y(St)Y 2x2x0,8 zakončuji ve svorkovnici Krone, JYTY 4x1
zakončuji v přístrojové svorkovnici. Uvažoval jsem i o řadových svorkách
RSA (existují taky v patrovém provedení), ale nevešlo by se mi to do
rozvaděče. Použil jsem 6 ks 12-tipólových svorkovnic ve dvou patrech nad
sebou.

JF