Spartan-3A a AN -signed/unsigned matematika

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pondělí Prosinec 30 00:43:58 CET 2013

Dekuju za odpoved.

Zda se ze do FPGA se toho vejde opravdu celkem dost, i kdyz to co se vejde
do 227 makrocell zabira 20% xc3s50 :-)

Mam ale jinou otazku, resim pomoci fpga nejake pocitani. Prozatim jsem vzdy
pouzival unsigned matematiku.

Co kdyz prejdu na signed? Musim u vsech promennych pridat bit?
Mam tam napriklad par citacu pro generovani VGA, tzn musim i u nich pridat
bit pro znamenko?

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of balu na home
Sent: 29. prosince 2013 15:27
To: HW-news
Subject: Re: Spartan-3A a AN

Pouzivam pomerne hodne model *400AN. Ano, rozdiel je v tom ci treba externu
konfiguracnu PROM (A), alebo je priamo v puzdre flash (AN).
Taky isty report ako dostanete vo vyvojovom prostredi pre CPLD ziskate aj
pre FPGA.
Pokial ste robili s CPLD tak aj najmensie FPGA je nasobne vacsie, takze sa o
mnozstvo logiky starat nemusite.
Porovnajte si CPLD http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/xc2c256_Xilin
xDesignSummary.pdf
a FPGA
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/xc3s400an_XilinxDesignSummary.pdf
V CPLD je par citacov a nejakej logiky, v FPGA je niekolko nasobiciek a
scitaciek plus dva CORDIC-i.
b.