RE: Jak na drátovačku tenkých drátů v rozváděči ?

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Neděle Prosinec 29 23:50:06 CET 2013

Dobry den,
pouzivam svorky RSA od elektro becov.

http://www.elektrobecov.cz/clanky/80-radova-svornice-rsa-2,5-a.html

RSA 2.5A jsou mensi, ale drazsi.

RSA 4A jsou vetsi, ale lejnejsi.

Pro usporu mista lze pouzit i vicepatrove svorky:

http://www.elektrobecov.cz/clanky/71-radova-svornice-patrova-typ-rsa-2,5-a-p
3h.html

K tomu se pak delaji koncove svorky, delici prepazky a dalsi drobnosti.

UTP (lankove) a lanka vzdy zakoncit v dutinkach.

Co se velmi osvedcilo, tak barevne rozliseni, napriklad M svorky vzdy tmave
modra, L+ 24V vzdy cervena, ....

Slavek
Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158