Presnost dvoj / ctyr vyvodovych odporu?

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Prosinec 29 16:38:49 CET 2013

ochranny ring? Neprehanate to trochu? Staviate napajaci zdroj do
laboratoria/dielne, nie 300kV zdroj pre atomovo-silovy mikroskop...
Pokial nebude plosny spoj z papiera neviem si dost dobre predstavit co
by tam presakovalo.
Pripomina mi to jedneho mladeho kolegu, ktory navrhoval odporove delice
pre prevadzkove monitorovanie napatia na doske. Predpisal tam 0.1%
rezistory, teplotny koeficient 125ppm/C. Za tym zaveseny obycajny 12
lacny bitovy AD prevodnik a cislicova kalibracia deliaceho pomeru.
Z osadzovne volali ze 0.1% nie je problem, ale ze s tak zlym teplotnym
koeficientom nevedia zohnat. Ze maju len 25ppm a menej.
Pristupoval k navrhu sposobom dame do schemy vsetky tie super veci o
ktorych nam hovorili na prezentacii od Analog devices (v skole, v
knihe...), potom to musi byt presne. Akurat pri tom zabudol rozmyslat,
pracuje na urovni 10^-2 a pouziva techniky, ktore sa pouzivaju v oblasti
10^-6 az 10^-9.
b.