Presnost dvoj / ctyr vyvodovych odporu?

Neděle Prosinec 29 16:19:42 CET 2013

Tot otazka. jak jsem jiz uvedl, puvodni navrh maximalizoval presnost, a tak
je DPS pro 4 vyvodove odpory. Cela vykonova vetev ma ochranny ring, aby se
zabranilo prusakum proudu na DPS a i z toho duvodu byla 4 vyvodova koncepce
vyhodnejsi.
Nebranim se 2 vyvodovemu reseni,ale on vyber 10Ohm min 2W odporu s TC
srovnatelnym s nanganinem neni take zrovna velky. Manganin ma TC+-10pmm/C
Kdyz do farnellu zadam odpor 10, přesnsot =<0,5% tc =<+-25ppm,  1W
nevypadne nic.
Kdyby u slona meli 0.05 manganin asi bych nic neresil a namotal to z neho,
bohuzel maji jen 0.1 a ja zatim neprisle na to jak takovy odpor rutinne
smotat z 18cm neizolovaneho dratu

M.