Spartan-3A a AN

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Prosinec 29 15:26:42 CET 2013

Pouzivam pomerne hodne model *400AN. Ano, rozdiel je v tom ci treba
externu konfiguracnu PROM (A), alebo je priamo v puzdre flash (AN).
Taky isty report ako dostanete vo vyvojovom prostredi pre CPLD ziskate
aj pre FPGA.
Pokial ste robili s CPLD tak aj najmensie FPGA je nasobne vacsie, takze
sa o mnozstvo logiky starat nemusite.
Porovnajte si CPLD http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/xc2c256_Xilin
xDesignSummary.pdf
a FPGA
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/xc3s400an_XilinxDesignSummary.pdf
V CPLD je par citacov a nejakej logiky, v FPGA je niekolko nasobiciek a
scitaciek plus dva CORDIC-i.
b.