Presnost dvoj / ctyr vyvodovych odporu?

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Prosinec 29 13:47:01 CET 2013

otazka je ci ten 10 Ohm rezistor skutocne musi byt v 4-vyvodovom
prevedeni. Ake na to mate dovody? Chyba sposobena ne-4 vyvodovostou je
podla mna pri tejto hodnote odporu, prudu a presnosti zanedbatelna.
Skusali ste to pocitat? Navyse to digitalne kalibrujete. Nevidel som
Vase zapojenie, ale mam take tusenie ze nizky teplotny koeficient bude
stacit.
b.