OT: Něco o C

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Neděle Prosinec 29 11:43:42 CET 2013

Před rokem, kdy bylo ohlášeno vydání MISRA standartu podporující C99 (ano, automotive (a nejen ten) je poněkud
konzervativní až zastaralý) jsem si sepsal rozdíly mezi C89 a C99 bych věda co to vlastně přinese (14 let stará věc je
žhavá novinka. Zejména u kompilátorů).

Je to text psaný člověkem, který si to psal pro sebe a který se sice pravidla svého rodného jazyka naučil ale nikdy se
nenaučil je používat a už je již i … to … jo, zapomněl. Je to na textu poznat.

Není to kompletní (nějak jsem se k tomu za ten rok nedostal), ale snažil jsem se pochopit co nová vlastnost znamená a jak
se používá.

Možná se to i někomu hodí a snad i opraví chyby a nedodělky.

Tak kdyby se někdo před Silvestrem nudil :-).

http://ok1ced.nagano.cz/dokuwiki/doku.php?id=wiki:c:c89_99_diff

ced