Nf zesilovac 200 a vice W

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Sobota Prosinec 28 19:58:16 CET 2013

Kratky vypocet pro motor:

Otacky N, napeti zdroje U, vnitrni DC odpor R, indukovane napeti Ui, buzeni
konstantni.
k je konstanta pro indukovane napeti pri konstantnim buzeni a jedne
otacce/sec.

I1= (U-Ui)/R
Ui=N*k

Pri reverzaci:

Ui=-N*k

I2=(U-Ui)/R= (U- -N*k)/R = (U+Ui)/R

Celkova ucinost motoru NEVYPOVIDA o reverzacnim proudu, jen urcuje jeho
DOLNI hranici.

Rekneme ucinost 50% a vsechny ztraty jsou oteplenim vinuti rotoru
(motor nema zadne dalsi ztraty, jako treba vlastnim chlazenim, trenim
uhliku, ...).

Potom Ui=0.5*U

Potom
I1= (0.5*U)/R
I2= (1.5*U)/R

Proud bude pro tento dost spatny motor 3 nasobny.

Pro repro zkusim dohledat parametry, ale jak jsem jiz psal, jedna vec je
repro, druha vec je vyhybka a bedna.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158