Nf zesilovac 200 a vice W

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Prosinec 28 14:35:58 CET 2013

Jejda mane, pane Lukeshi, Vam zrejme neni pomoci. Nemate doma taky funkcni perpetum mobile? Vase neoblomnost proti jasnym technickym argumentum je do nebe volajici. Treba jste pomoci ni rozbil i zakladni zakony termodynamiky :-)

Jakub Serych

P.S. Ve chvilich volna mezi svatky si zkuste zopakovat ohmuv zakon, obvody se stridavym proudem, a pokud se chcete bavit o Vami oblibenych prechodovych dejich, tak treba i Fourierovu transformaci, abyste si je mohl v grafech pro ustalenou sinusovku najit ta mista, ktera Vam 5x snizi impedanci :-)
Mimochodem mereni impedance reproduktoru (ten graf co uz tu nekolikrat probehl) je jedna z beznych laboratornich uloh na elektroprumyslovce. Studenti v jeji teorii popisuji, jak se akusticke parametry reproduktoru transformuji na elektricke nahradni schema, ve kterem neni nic jineho nez RLC prvky.