Nf zesilovac 200 a vice W

Sobota Prosinec 28 05:57:21 CET 2013

Napeti snad bude odpovidat spis rychlost membrany, ne? Diky cinnemu
odporu to odpovida nejakemu proudu a proto to asi funguje, i kdyz mi
neni moc jasne jak - na zesilovaci se honi promile zkresleni a
mechanicky prevod napeti->tlak asi nebude moc linearni. Napeti je podle
me umerne rychlosti membrany a tedy tlaku. Ze budou dynamicke deje
slozite si myslim taky, zvlast u vetsich membran a i maly rozdil tlaku
udela urcite velkou silu.