jednoduchsi regulovatelny zdroj

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Sobota Prosinec 28 02:42:15 CET 2013

V akom rozsahu funguje to prudove obmedzenie ?
Povodne si sa to ty pytal, teraz si mozes aj odpovedat  :-)

                                               Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "balu na home"

NE5534, mal by zvladnut az +/-20V napajacie napatie, co sa hodi. Snazim
sa podrobne pochopit ako to funguje aby som mohol zoptimalizovat
parametre, ale regulacia napatia aj prudove obmedzenie funguje perketne.
Nemam tu osciloskop takze neviem zmerat dynamicku odozvu a LM317 mi v
spice nie vzdy konverguje :-)
b.