jednoduchsi regulovatelny zdroj

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Prosinec 27 23:40:24 CET 2013

Pytal som sa na operak, lebo podla rychlosti bude mozno treba pohrat
sa s kondikmi
100p, kvoli stabilite. Povodny LM301 je pomerne pomaly, v zapojeni
dost nakompenzovany, 5534 je podstatne rychlejsi typ.
Raz som ladil podobne zapojenie a az pohlad na osciloskop ukazal, ze
nemam v prudovom rezime zdroj, ale pekny 100W oscilator. Ale mozno to
bude fungovat ako treba aj bez uprav.

Dňa 27. decembra 2013 23:22, balu na home <balu na k-net.fr> napísal/a: