jednoduchsi regulovatelny zdroj

balu@home balu na k-net.fr
Pátek Prosinec 27 23:22:03 CET 2013

NE5534, mal by zvladnut az +/-20V napajacie napatie, co sa hodi. Snazim
sa podrobne pochopit ako to funguje aby som mohol zoptimalizovat
parametre, ale regulacia napatia aj prudove obmedzenie funguje perketne.
Nemam tu osciloskop takze neviem zmerat dynamicku odozvu a LM317 mi v
spice nie vzdy konverguje :-)
b.