Nf zesilovac 200 a vice W

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Pátek Prosinec 27 22:22:24 CET 2013

Dne 27.12.2013 09:07, Admin HWnews napsal(a):
> Zdravim,
>
> chci se pustit do stavby zesilovace a tak hledam nejaka osvedcena
> zapojeni.

Kdyby to nakonec vyhral Leach, mam ho tu postavenej. Tzn. mam nakresleny
plosnaky pro zesak, filtraci (vicemene jen nosic baterie kondiku) a
zdroj+ochrany (softstart pro toroid + antiprask, rizeno tiny26). Osazeni
zesaku je THD, uvazoval jsem o castecnem zeSMDckovani, ale nechtelo se
mi pocitat ztraty. Koncove tranzistory a kompenzacni diody na dratech.
Vse v linuxovym PCB (dnes snad soucast gEDA).
Hraje uz patym rokem, 0 problemu.

   TomM