mini vaha 500g/0,1g, pocitaci funkce ?

Karol Bujaček list na fossilgroup.net
Pátek Prosinec 27 18:35:42 CET 2013

On 12/27/2013 12:08 PM, Kubat Tomas wrote:
> dobry den.
> poridil jsem si(dostal jsem)  pidi vahu, nejakou tuhle
> http://aukro.cz/wa01-kvalitni-digitalni-vaha-mini-0-1g-500g-i3759455353.
> html .
> ma podle navodu i pocitaci funkci, ale nemuzu prijit na to jak to ma
> fungovat. uz se mi povdlo ji i vnutit predpokladane mnozstvi, ze
> jako ma 25ks neceho, ale od te doby to nemuzu zmenit a dela si to co
> chce.
> je to vlastnost / chyba ? nemate tenhle cajk nekdo osobne ?
> navod na pocitani je hodne podobny tomuhle, jen se jinak jmenuji
> [...]

Pekny den,

Mam vahu, ktora vyzera rovnako a vazi 500g/0.1g.

Postup pocitania u mna funguje takto:

stlacit [on/off] ;)
podrzat [pcs] kym sa na display zobrazi "25"
polozit 25 niecoho (teraz som to testoval na troch rovnakych priveskoch)
stlacit [pcs]; v lavom hornom rohu by sa malo zobrazit "pcs"

Teraz podla poctu priveskov sa mi zobrazi 0/25/50/75, takze to snad
nejak pocita.

Po zapnuti a vypnuti vahy je zapnuty znova rezim vazenia (gramy).

Chova sa aj ta vasa vaha takto?

S pozdravom,
Karol Bujacek