menic 5V na -5V

Pátek Prosinec 27 18:22:14 CET 2013

-5V uděláte s jakýmkoliv step down měničem. Kdysi jsem o tom něco
sepsal. http://vaelektronik.cz/bastl/files1/stab.pdf Jediný problém může
být u některých stabilizátorů se stabilitou, když výstup uzemníte a
blokovací kapacity dáváte jinak než na co je obvod udělaný. Nepoužitelné
jsou obvody, které umí 100% střídu. Takový obvod zkratuje zdroj a jediná
záchrana je při náběhu jen jeho proudové omezení, pak už jde normálně. U
zdroje v příloze je u TC105 SHDN připojený na G FETu a tím omezuje
využitelnou střídu.
Anděl