jednoduchsi regulovatelny zdroj

balu@home balu na k-net.fr
Pátek Prosinec 27 00:08:13 CET 2013

KD503, to je idealne na test trpezlivosti ku modremu slonovi :-)
Dakujem za tip, potreboval by som nieco jednoduchsieho.
Toto vyzera celkom dobre http://www.ti.com/lit/ds/symlink/lm317-n.pdf
(strana 21, obrazok 42). Je to priamo v datasheete tak asi funguje :-)
Skusal to niekto postavit? Aky je tam rozsah regulacie prudu?
b.