3D tisk - ABS vs PLA

Čtvrtek Prosinec 26 22:45:20 CET 2013

Vyhrivanou desku mam, na ABS davam 110 stupnu a OK. Ale na PLA se mi
zatim osvedcilo na prvni vrstvu 60 stupnu (asi hlavne aby vyschla ta
kalafuna) a pak tak 30-40, jinak to mekne a deformuje se...
Zatim se mi proste nejvic osvedcilo vrazit pod cokoli desku 0.2mm
presahujici obrys a udrzi se to (nozem se to pak hrave odrizne)