OT Merkur Elektronic E2 Manual

Marek Peca marek na duch.cz
Čtvrtek Prosinec 26 20:57:09 CET 2013

> Souhlasím s tím, že krém na boty už asi neseženete. Dal jsem to spíš
> jako příklad. Ukážete mi obecně známou konstrikci (kniha, učennice,
> manuál, net....) sluchátka nebo obecně elektroakustického měniče, které
> jsou schopny děti řekněme od deseti let, případně i mladší zbastlit za
> odpoledne. To časové omezení je fakt nutné, dnešní děti u ničeho dlouho
> nevydrží, pokud to nebude mít hmatatelný výsledek. Uvítám Vaši
> konstrukci.

Zrovna plechovej sluchatko-reprak se mi docela libi. Plechove krabice, i
kulate, zatim docela prezivaji na trhu s bonbony. Mozna by pri dostatecnem
ohuleni vykonu sly pouzit i cervene fazul'e z minuleho pokusu ;-).

Za kriticky objem vlozeneho usili povazuji vinuti civky. Dal si nejsem
uplne jistej, jak ma vypadat autorske reseni magnetickeho obvodu. Z
Merkur-civky by to slo snadno, ale kdyby nebyla...? (Doma nahodou jedna
jeste je, mozna i s sroubovacim jadrem.)

Je fakt, ze podminka rychleho vysledku pri snesitelne mire trpelivosti je
dulezita. Sam vzpominam, kolikrat jsem pokusy podobneho typu vzdal --
vlastne skoro vzdycky, nebot nebyl nablizku nikdo s vybavenou dilnou, s
trochou nadhledu a vedeni. Proto jsem treba nemel sanci s Wagnerovym
kladivkem z konzervoveho plechu -- podle J.Smrze. (Fakt to nekomu
fungovalo? Zavist...) A to byla jeste doba predmultimedialni s prdem v
televizi.

ZdraviM.