OT Merkur Elektronic E2 Manual

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Čtvrtek Prosinec 26 20:51:03 CET 2013

Záleží na úhlu pohledu....
Princip se používá dodnes. Reproduktory, sluchátka, případně mikrofony s principem kmitačky.

Souhlasím s tím, že krém na boty už asi neseženete. Dal jsem to spíš jako příklad. Ukážete mi obecně známou konstrikci (kniha, učennice, manuál, net....)
sluchátka nebo obecně elektroakustického měniče, které jsou schopny děti řekněme od deseti let, případně i mladší zbastlit za odpoledne.
To časové omezení je fakt nutné, dnešní děti u ničeho dlouho nevydrží, pokud to nebude mít hmatatelný výsledek. Uvítám Vaši konstrukci.
Pavel Glajc