OT Merkur Elektronic E2 Manual

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Čtvrtek Prosinec 26 19:52:43 CET 2013

Teda jestli můžu radit, případně se přimlouvat, běžte cestou základů. Na OZ přípaně fotobuňku je fakt čas.
Dnešní děti a i spousta dospělých nezná opravdové základy. Elektromagnet, Vagnerovo kladívko, sluchátko, mikrofon, točivé stoje, třífázový proud - proč? , trazistor dioda  základní principy.

Inspiraci bych hledal např. Fyzika pro 9.ročník z let 70-74 nevím dokdy platila. Přebal černooranžovobílej. Elektromerkur 101,102 nevím proč se vymejšlej nový, když tenhle byl fakt dobrej.
Šolim já a tranzistory i když připouštím, že SVradio je asi přežitek, ale ostatní kapitoly sluchátko z krému na boty, uhlíkový mikrofon, galvanometr, zesilovač, přenos indukční smyčkou.....
Ale jestli máte jinej názor běžte svoji cestou, uvidíte za dvacet let. Třeba se to povede.
Pavel Glajc