Komunikace s PLC pres TCP/IP

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 26 16:28:16 CET 2013

Jsem doma takže upřesnění, místo třídy TBlockSerial použít třídu
TSocket. Krom nastavení mají tyto třídy hodně stejných funkcí takže je
nebudete muset přepisovat. Krásný příklad serveru je v Synapsi přímo
Synapse\source\demo\httpserv kde se nastaví na poslouchání na nějakém
portu (v demu 80) a potom samostatné thready obsluhují jednotlivá
příchozí spojení. Pokud z toho threadu vyhážete tu obsluhu html
protokolu a dáte tam to co máte na sériovém portu tak by to mohlo chodit.
Milan

Dne 26.12.2013 10:35, Milan Kratochvíl napsal(a):
> Tak to by mělo být pro vás velice jednoduché. Autor někde píše, že
> stačí nahradit třídu TSerial třídou THttp (jestli si ty třídy dobře
> pamatuji). Nemám to u sebe a tak to píšu z hlavy. Jinak když to
> stahnete tak je tam pár příkladů podle kterých se to dá udělat.
> Milan

>>> synaser. Vse krasne funguje, ale nyni se ukazuje nutna komunikaci na
>>> vetsi