generovanie reportu v exceli

balu@home balu na k-net.fr
Středa Prosinec 25 22:57:02 CET 2013

myslim ze bohate vystacim s funkciou index, ktoru som v zaslanom subore.
Do spodneho praveho rohu dokumentu som dal policko s indexom a to riadi
vyber vsetkych dat.
Takze formular, ktory sa vyplni podla cisla sutaziaceho uz mam. Je to
jednoduche a myslim ze sa s tym uz nebudem dalej zaoberat, lebo to
funguje :-)
Teraz musim nejak zautomatizovat inkrement cisla a tlac do pdf, ale to
by malo ist makrom, prinajhorsom rucne.
Dakujem vsetkym za nakopnutie.
b.