modry slon

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Středa Prosinec 25 21:23:35 CET 2013

Dne 25.12.2013 20:51, Admin HWnews napsal(a):
> No ja na srazu nebyl, ale veta:
>
> dalsi level magorenia internetovo-mobiloveho oraclu
>
> mi take prilis jasna nebyla ve spojeni s produktem Oracle - tak jsem
> usoudil, ze se zrejme sesla nejaka
> zednarsko-zidovsko-islamisticko-harehare tajna organizace, ktera pomoci
> modernich komunikacnich technologii zvestuje nejake to oraculum (temne
> proroctvi)
>
> RV

Na srazu jsem rovněž nebyl, nicméně z kontextu diskuse se domnívám, že
spíše než o Oracle by mohlo jít o tzv. orákl; bližší podrobnosti viz
dílo Ondřeje Neffa (a možná i dalších autorů) - třeba Měsíc mého žívota,
Reparátor a asi i jiné. V principu se jednalo o síťovou databázi
informací, se kterou se komunikovalo v zásadě přirozeným jazykem.

JF