modry slon

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Prosinec 25 20:51:45 CET 2013

No ja na srazu nebyl, ale veta:

dalsi level magorenia internetovo-mobiloveho oraclu

mi take prilis jasna nebyla ve spojeni s produktem Oracle - tak jsem
usoudil, ze se zrejme sesla nejaka
zednarsko-zidovsko-islamisticko-harehare tajna organizace, ktera pomoci
modernich komunikacnich technologii zvestuje nejake to oraculum (temne
proroctvi)

RV