modry slon

Marek Peca marek na duch.cz
Středa Prosinec 25 20:16:33 CET 2013

> To je s prominutim p.del....   ;-) Jsem zvedavej kam se tohle vlakno dobere.

Jsou k pochopeni potreba nejake drogy, nebo ucast na poslednim srazu, kde
jsem bohuzel nebyl? Je rec zcela o nicem, nebo snad o nejake HW/SW
pomucce, diky niz muze clovek

a) navstivit GME a neohrozit pritom sve dusevni zdravi

b) vest disputace s kvalifikovanymi kolegy a ziskat vic informaci s mensim
naslednym mindrakem

?

MP