arm pro webserver

hwkonf na email.cz hwkonf na email.cz
Úterý Prosinec 24 12:05:36 CET 2013

Diky za reakci. Osobne se s tim integrovanym PHY taky loucim (ale nerad).
STM32 je muj horky kandidat. konkretne rada 207, delame s ni v praci a
myslim, ze se STcku docela povedlo dostat tyhle procesory mezi bezny lid...
:)

Rad bych to mel co nejvice jednocipove. V praci mi nevadi delat desky velky
jako vrata od stodoly, ale na doma je pro mne jednoduchost jednim z hlavnich
kriterii

FreeRTOS a LwIP bych rozhodne chtel pouzit. Pokud me nechate nahlednou do
svych zdrojaku budu moc rad.

Honza