positiv-20

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Úterý Prosinec 24 03:02:31 CET 2013

No tak to je mozne urcite, protoze doted jsem vubec nevedel, ze by se
ty folie mely nejak lisit. Nikdy me to ani nenapadlo. Jak se to pozna?
Ja neuspech doted pricital "rozbordeleni" svetla pri jedne vrstve mezi
rezistem a tonerem navic. Masku jsem zatim nikdy nedelal. Jak ta
laminovaci funguje? Odkud ji berete?

L.