positiv-20

Pondělí Prosinec 23 23:38:54 CET 2013

"Oblíbený trik s toluenem s moderními tonery nefunguje."
Casto to tu ctu a obcas tu je doporucovana abezeta cimz se asi mysli Black
Covering Spray od spanelskeho vyrobce Abezeta
http://www.dtpobchod.cz/abezeta-black-covering-spray-450ml-pro-zvyrazneni-laseroveho-tisku-na-filmu_d23115.html
To je pomerne zvlastni protoze tento spej neni nic jineho nez smes 80%
technickeho benzinu a 20% toluenu.
Tak jak?