Magnetofonové pásky

balu@home balu na k-net.fr
Pondělí Prosinec 23 20:50:20 CET 2013

jj, to boli casy :-) Tou paskou som lepil studiove pasy niekedy
zaciatkom 90-tych rokov. Este sme nemali ziadne sofistikovane strihacie
zariadenia, takze sme strihali a lepili rovno magneticky pas. Vtedy sa
dalo kupit take udelatko, ktore vyzera ako aplikator bieliacej pasky co
sa teraz pouziva v kancelariach. Boli tam uz nastrihane kusky lepiacej
pasky a velmi komfortne sa to pouzivalo. Uz vtedy sa to tazko zhanalo :-))