modry slon

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Prosinec 23 11:18:39 CET 2013

Ahojte,

Dňa 23. decembra 2013 10:31, balu na home <balu na k-net.fr> napísal(-a):

> budem sa tam muset zastavit castejsie :-) Kamenny obchod s predavacom (nie
> len so suciastkami) ma vzdy fascinoval. Chapem ze sa takto neda obsiahnut
> cely sortiment ale urcite to potesi.
> Vcera sme na listovici vymysleli test trpezlivosti. Ak to predavac vydrzi
> az do konca a doda vsetok pozadovany material dostanu 5 hviezdiciek. Len
> musime najst niekoho dost odvazneho, kto to pojde vyskusat :-)
> b.

Tak to vidim, ze svojim predcasnym odchodom, som prisiel o najzaujimavejsie
casti. Najprv positiv a potom test trpezlivosti... Nuz co som mal robit,
ked ste mi ukazali a povedali, co vsetko zase viete a neviete. Aj ja by som
bol king, keby som mal pristup k oraclu... Ale musim uznat Vasu tohtorocnu
politicku korektnost. Na to, ze som fakt rozmyslal nad tym, ci po siedmych
rokoch mam prist a ci netrebalo zavrsit tuto etapu mojho zivota... :)))

Navyse som zacal mat bolesti chrbta, ktore ma chytili uz rano, ze som
nemohol vstat z postele a tak som sa potreboval nadopovat ibuprofenom a
cerstvym cesnakom. No proste skoda. Ale myslim si, ze keby som ostal, tak
sa k posituvu a testu trpezlivosti nikdy nedostanete.  :)

A.