modry slon

balu@home balu na k-net.fr
Pondělí Prosinec 23 09:53:52 CET 2013

...tak som bol dnes u modreho slona minut sponzorsky dar na ktory sme sa
vcera vyzbierali v krcme. Prilozil som svojich 30e a kupil 2x positiv,
2x transparent a 2x flux. Este raz dakujeme :-)

Mimochodom cele mesto je uplne prazdne, asi vsetci Blavaci uz odisli na
sviatky domov na vychod :-) V obchode nebolo vela ludi, ale vyzera ze su
tam naozaj novi predavaci. Pozdravili, uz tam nebola ta hnusna opatlana
papierova tacka na ktoru pan vzdy vychrstol suciastky a zareval "dalsi!".

Kupil som si len dve 2mm testovacie svorky do plosneho spoja, lebo
akurat navrhujem dosku na ktorej ich mam pouzite a chcel som vidiet ako
vyzeraju. Netusil som ze take nieco v GM vobec budu mat, videl som ju vo
vylohe pod pultom. Pan ich zobral, pekne zabalil do sacku a podal mi to
aj s blokom.

Musim pochvalit, vyzera ze sa to tam minimalne na urovni obsluhy vyrazne
zlepsilo.

b.