positiv-20

balu@home balu na k-net.fr
Pondělí Prosinec 23 00:01:59 CET 2013

po konzultacii s dodavatelom sme dospeli ku dvom zasadnym problemom:

1) dokaze bezna laserovka vytlacit dostatocne kvalitnu predlohu? U
profesionalneho rezistu sa takto pripraveny podklad neda pouzit

2) dosky budu kreslit v Eagli. Ten priamo nepodporuje tlac negativu.
Muselo by sa to exportovat do bitmapy, niecim invertovat a potom
vytlacit. Tym sa proces stava zlozity a otvara priestor pre rozne
problemy (napriklad s mierkou)

Bojim sa tych komplikacii. Veci musia fungovat perfektne a nebude cas na
experimentovanie.

b.