positiv-20

Stano stano.hw na gmail.com
Neděle Prosinec 22 23:21:20 CET 2013

A nebolo by vhodnejsie dat mladezi laminovaci rezist. Nalaminovat sa to
da na dosku v pripade nudze aj kancelarskym laminatorom.
Vyhodou je, ze to nesmrdi ako positiv pri suseni, nieje to tak nachilne
na prach. Vyvolany motiv je velmi odolny proti poskriabaniu.
Positiv 20 sa poskodi aj skaredym pohladom. Vyvojka je uhlicitan sodny
(cize neskodna latka).
Jedina nevyhoda akou by sa dalo namietat je, ze proces je negativny ale
v pripade navrhu na pocitaci by to nemal myt problem.

S pozdravom
          Stano