slepe diery v Eagle

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Neděle Prosinec 22 15:58:40 CET 2013

úplně stejně, ale souborů to vygeneruje víc a samo si to přidá přípony .0103
   .0116  .1416
používám konfigurační soubor pro cam procesor od Pragoboardu a víc se o to
nestarám.

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: balu na home <balu na k-net.fr>
Datum: 22. 12. 2013
Předmět: Re: slepe diery v Eagle

"Dakujem obom,
nejak som dospel k ([3:1+2*3+4*5+16:4]) ale to nie je uplne ono, lebo
dostavam 6 typov dier. Nie len cez 1-3 ale aj 1-2. Vas popis je lepsi,
ten zadefinuje len tie tri druhy, ktore potrebujem, takze pouzijem
((1+2*3)+(4*5+16)).
Ako sa potom vytvaraju vyrobne podklady pre kazdy typ dier? Predpokladam
ze bude treba jeden subor pre jednu sadu dier. V CAM nevidim nic cim by
sa dali vyexportovat len jedny.
b.