slepe diery v Eagle

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Neděle Prosinec 22 15:34:48 CET 2013

udava se to zavorkami - vas priklad ((1+2+3)+(4+5+6)) - ja tu neuvadim co
je prepreg a co jadro, to uz doladite s plosnakari. taky pocitejte s tim,
ze slepe prokovy vyzaduji dostatecnou vzdalenost k dalsi nasledujici vrstve
kvuli provrtu a take pomer hloubky a prumeru kvuli prokovitelnosti.

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz