jak na DSR u USB VCP

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Prosinec 21 13:17:20 CET 2013

Řekl bych, že tohle nikdo neřeší. VCP je prostě roura na data, maximálně
umožní nastavit nějaké parametry přenosu a to je tak vše. Musel byste si
to dodělat podle specifikace a ta zase není tak jednoduchá. Co jsem tak
koukal na deskriptory mých CDC udělátek, tak ani interrupt endpoint
nemají i když by měly. Ty stavové informace se přenášejí pomocí SETUP
paketů a tím to končí.
Co týče toho, jak poznám, že je port otevřen - prostě data lezou z CDC
do PC. Pokud není otevřen, data nelezou. Ono to chodí na straně toho
udělátka v přerušení, takže pokud není zařízení v PC otevřeno, přerušení
prostě nechodí, takže nekomunikujete.

Mrazík