CortexM3 - CPP

Sobota Prosinec 21 10:41:45 CET 2013

Ne, je to normalni C++ a preklada se to normalnim GNU prekladacem, jen
jsou vytvoreny knihovny objektu ktere se pak v tom jejich prostredi
pouzivaji jako objekt.metoda ... a mozna se pred prekladem nejak
prechroupou zdrojaky ale jinak je to uplne normalni c/c++ (Proste po
doplneni zdrojovych kodu asi 2 arduino modulu (String a serial, u toho
string jsem musel dopsat fce itoa, ultoa, ltoa) to slo normalne prelozit)