CortexM3 - CPP

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pátek Prosinec 20 23:14:10 CET 2013

Před časem jsem taky zkoušel a přišlo mi to na ty moje CM0 nepoužitelné.
Dneska jsem opět hloubal, proč to tam ten sajrajt přidává a zjistil
jsem, že je to patrně obsluha výjimek. A s těmi toho na uC stejně moc
neuděláte. Stačí při překladu zapnout -fno-exceptions a ten balast
zmizí.
Když se rozumně přetíží ten operátor new, což lze pokud objekty jen
vytvářím, tak to generuje velmi úsporný kód, celkem se to neliší od
čistého C. Začínám uvažovat o přechodu na C++, i když jsem zatím
nenarazil na nic, co by se jen v C nedalo udělat. Zase v těch třídách je
kód takový přehlednější.

Mrazík