KB shop

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Prosinec 20 14:35:14 CET 2013

V celem Jihoceskem kraji je asi jedina prodejna (ktera prodava od
modelariny, elektronickych soucastek, CBcek az po FV panely) - takze
maji vsechno a nic.

Uz ani nepamatuju kdy jsem tam byl...jo potreboval jsem v lete palivo do
modelu.

Ja jim uz v podstate nezazlivam ten omezeny sortiment - v dnesni dobe,
pokud Vam treba chodi papirovej katalog z TME, nemaji sanci drzet takove
mnozstvi polozek (ani 5%) a take je dnes jina doba nez byla a i bastlir
doma pouziva pomerne velkou variabilitu soucastek.

Pro me zasadni duvod proc tam nejezdim je jednak to, ze se tam v
podstate neda zaparkovat a druhej duvod, ze z me neznameho duvodu nedrzi
v dostatecnem mnozstvi ani takove veci jako jsou treba stabilizatory -
abych prisel a chtel pet 7809 s tim ze se dozvim ze maji jeden (dle PC)
a fyzicky zadnej a kdyz prijdu za mesic tak se situace opakuje
(neobjednalo se protoze prece maji skladem jeste jeden kus). A dalsi
duvod je, ze nemaji (nebo nemeli) nic v SMD.

Takze mi ani nakonec nevadi, ze tady ty ksefty uz nejsou...holt obetuju
tech 95Kc za postovne z TME a 4x do roka doplnim zasoby + nejake speky
co jsem si navymyslel.

Radek Vicek