KB shop

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Prosinec 20 12:37:51 CET 2013

Vtedy to bola zvlastna situacia. Prestahoval som sa do noveho bytu,
kde som nemal nic nez spajkovacku, multimeter, stary CRT monitor z
ktoreho som tazil pasivne suciastky, bol piatok popoludni a ja som
nutne potreboval nieco ubastlit :-)

Tak som sa rozhodol ist do toho GM-ka, ale stastne riesenie to nebolo, no.

Dňa 20. decembra 2013 12:01, Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk> napísal/a: