KB shop

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Prosinec 20 12:07:34 CET 2013

Tak budem za exota, a nebudem kvakat v kolektivnom duchu.

Ale naposledy som tam bol pred cca mesiacom a ,mal som pocit, ze sa tam
toho zmenilo dost. Vymenili komplet osadenstvo a aj ceny boli najlepsie z
priekupnikov a boli konkurencie schopne. Bral univerzalky a nejaku
bizuteriu, ktora mi dosla.

A.

Dňa 20. decembra 2013 12:01, Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk> napísal(-a):