KB shop

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Prosinec 20 12:01:30 CET 2013

No vystat si hodinu - dve v rade so zoznamom suciastok
aby som dostal z nich polovicu mi za tie 4E fakt nestoji
(to zaplatim za postovne z farnellu). Radsej 2dni pockam.
GM je ale celkom skvely obchod na vselico ine ako suciastky
(a nedajboze smd) Az na tych predavacov....

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaromir Sukuba
Sent: Friday, December 20, 2013 11:54 AM
To: HW-news
Subject: Re: KB shop

Ale obcas sa hodi mat moznost kupit si nieco cez pult. Za ostatnych 5 rokov som mal tuto potrebu asi dvakrat, ale predsa...
V tom GM-ku sa ozaj da nieco kupit. Ked som tam onehda prisiel so zoznamom asi 10-tich suciastok (bezne veci - 7805, zelena LED,
74HCT573 a take veci), tak som prisamvacku dostal asi polovicu z dopytovanych suciastok.

Dňa 20. decembra 2013 11:50, Balu <balu na k-net.fr> napísal/a: